Jól szerepeltünk a SPAR Magyarország termékinnovációs versenyén

Csaknem háromszáz nevezés érkezett a SPAR hazai termékinnovációkat segítő kezdeményezésére, amelyet a vállalat Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével valósított meg. A verseny győzteseivel a vásárlók a hazai INTERSPAR áruházakban találkozhatnak jövőre.

A SPAR Magyarország által indított, az Agrármarketing Centrum (AMC) szakmai együttműködésével lezajlott verseny során kreatív, a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, a magyar piacon már fellelhető, de széles körben még nem elérhető élelmiszereket kerestek. A megmérettetést óriási érdeklődés kísérte, a versenyre ugyanis összesen 269 terméket neveztek az ország minden részéből. A verseny döntőjét az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) rendezték, amire a versengő csapatok termékbemutatókkal és szakmai prezentációkkal készültek.

Az előzetes várakozásokat felülmúló pályázatokat tapasztalt szakemberekből álló zsűri értékelte, akik az innovatív jelleg mellett a piacképességet és a csomagolás környezettudatosságát is figyelembe vették értékelésüknél. Döntésükben nagy jelentőséggel bírt, hogy az adott termék mennyire érdekes, különleges és egészséges, előállítása során új technológiai eljárásokat alkalmaznak-e.

A nyertes termékek – köztük a LEGJAVA termékek is – 2020-ban a 34 magyarországi INTERSPAR áruház polcaira kerülnek. (Forrás: index.hu)

Comments are closed.